Thursday, May 21, 2009

Actividades Culturales - Cultural Activities













Bueno hasta ahorita pude tener tiempo para escribir, les quiero decir un poco sobre lo que estuve haciendo la semana pasada; como ustedes saben yo pertenezco al Programa CASS, antes de venir a los Estados Unidos yo firme un papel donde decia que yo me comprometia a compartir mi cultura, ensenar sobre la cultura de Guatemala y aprender de otras culturas.

Cada dos meses hago al menos una actividad o un baile en institutos de Oregon. Me encanta hablar sobre la cultura de Guatemala, o sobre mi linda zacapa.


In English:


Well, Finally I have time to post something, I want to share with you about what i was doing last week; as you know i belong to Cass Program, before I came to the United States I signed a parper where it said that I would compromise to share my culture, teach about Guatemala Culture and to learn about others cultures.


Every two months I do at least one cultural activity or a dance in colleges from Oregon. I love to talk about Gatemala Culture or about my beautiful Zacapa.

No comments:

Post a Comment