Tuesday, April 21, 2009

College - Colegio













Hola amigos, lo siento que no he escrito mucho en el blog por unas semanas, pero he estado bien ocupado con mi nuevo trimestre. Les cuento que estoy aprendiendo cosas bien calidad en mi clases de Medidas Forestales. Cada lunes de 1:00-5:00pm tengo lab en bosques. Estos ultimos dias hemos tenido dias muy lindos porque tenemos dias calorosos y con una naturaleza muy linda.


Tome unas fotos para que puedan ver un poco de lo hago cada lunes y tambien mis companeros de centro america.


In English:


Hi my dear friends, I'm sorry that I haven't posted as much in the blog for few weeks, however I've been pretty busy with my new term. You know what I've been learing cool stuff in my class of Forest Measurements. Every Monday from 1:00-5:00 pm I have lab in the woods. The last days we've had awesome days because we have sweltering days and with a beautiful Nature.


I took some photos so you can see somewhat about my class and my classmates from Central America.

No comments:

Post a Comment