Tuesday, February 10, 2009

Mi Familia en zacapa ( My family in zacapa )






Me siento triste que no puedo estar en zacapa con mi familia, porque mi madre ahorita no esta trabajando y necesita a alguien para ayudarla con los egresos de la casa. La economia en Guatemala es muy mala. A veces me siento inutil porque no puedo trabajar aqui para ayudar a mi familia, pero yo confio en Dios... el protegera mi familia.

A todos ustedes les pido por sus oraciones para mi familia en zacapa y por mi para que pueda tener exito aqui en USA. No ha sido facil estar aqui, pero lo hago porque es la voluntad de Dios y por el futuro de mi familia.


In English:

I feel sad that I can’t be in Zacapa with my family because my mother is not working right now and she needs someone to help with the spending of the house. The economy in Guatemala is very bad. Sometimes I feel useless because I cannot work here to help my family but I trust in God ... he is going to take care my family.


To all of you I ask for your prayers for my family in Zacapa and to be succeed here in the USA. It’s not easy to be here, but I do it because it’s the will of God and my family's future.

No comments:

Post a Comment